KØRESPORTEN

KØRESPORTEN

koresporten blad collage

KØRESPORTEN - SE DET HER

Dansk Køre Forbund har siden 1982 udgivet sit eget medlemsblad kaldet Køresporten. Bladet udkommer fem gange årligt, fra 2012 fire gange årligt og abonnenterne er primært forbundets medlemmer, men også andre i ind- og udland med interesse for dansk køresport og kørekultur abonnerer fast på bladet.

Køresporten bringer meddelelser fra de 12 køreselskaber, der danner Dansk Køre Forbund, ligesom der også bringes nyheder fra køresport i ind- og udland. Endvidere indeholder Køresporten relevante artikler af faglig og historisk karakter. Jævnligt tages forskellige temaer op, eksempelvis er der bragt en længere

artikelserie om restaurering af vogne.

Køresporten udkommer medio/ultimo marts, juni, september og december.

Læserne og andre er særdeles velkomne til at sende indlæg til bladet. Fotos og illustrationer modtages også gerne. Der er deadline den 10. februar, 10. maj, 10. august og 10. november.

Indlæg modtages gerne på e-mail i Microsoft Word format. Skulle du ikke have mulighed for at benytte computer, er indlæg naturligvis også velkomne i håndskrevet udgave.

Køresporten er ISSN registreret med nummer: ISSN 1600-261X.

Henvendelse til bladet rettes til:

Køresporten

v/ redaktør Hanne Hedegaard